مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-11سياسي

«دارا دوم» نیامده عده ای را ندار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قبل از هر تصمیم اقتصادی شخصی یک هفته صبر کنید ، این توییت حسام الدین آشنا، رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری است؛ - رییس جمهور در سخنرانی هفته گذشته خود از گشایش اقتصادی گفت که دست دولت را برای تأمین مخارج خود باز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قبل از هر تصمیم اقتصادی شخصی یک هفته صبر کنید ، این توییت حسام الدین آشنا، رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری است؛ توییتی که ساعاتی پس از سخنرانی حسن روحانی منتشر شد.

رییس جمهور در سخنرانی هفته گذشته خود از گشایش اقتصادی گفت که دست دولت را برای تأمین مخارج خود باز می کند.

هر چند در ظاهر، خبر دادن از گشایش اقتصادی می توانست فضای عمومی جامعه را امیدوار به آینده کند، اما روز گذشته، یک بار دیگر واکنش معکوس بازار سرمایه به اظهارات رییس جمهور نشان داد که اگر روحانی و تیمش سکوت کنند، اوضاع سامان بهتری به خود می گیرد.

با ریزش یک باره بورس در روز گذشته به دلیل بازی وزارت اقتصاد با اعتماد عمومی، معنای توییت آشنا آشکار شد، دولت می خواهد گشایش اقتصادی ایجاد کند آن هم از طریق پیش فروش نفت به مردم.

بیش از 200 میلیون بشکه به مردم عرضه می شود و خریداران به پشتیبانی دولتی بودن این اوراق، خریدارش می شوند ولی اتفاق دیروز بازار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دارا دوم» نیامده عده ای را ندار کرد

«دارا دوم» نیامده عده ای را ندار کرد