مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-11سياسي

کرونا نوع تعاملات میان مردم و احزاب را بهبود بخشید


دبیر حزب مردم سالاری خراسان رضوی گفت: با شیوع کرونا نشست های هفتگی و ماهانه احزاب تعطیل و باعث شد ارتباط مان را با مردم از دست بدهیم اما فضای مجازی نوع تعاملات ما با مردم را در این شرایط بهبود بخشید.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر حزب مردم سالاری خراسان رضوی گفت: با شیوع کرونا نشست های هفتگی و ماهانه احزاب تعطیل و باعث شد ارتباط مان را با مردم از دست بدهیم اما فضای مجازی نوع تعاملات ما با مردم را در این شرایط بهبود بخشید.

عطیه نیک جوانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاثیرات کرونا در عرصه سیاسی اظهار کرد: در حوزه سیاسی اگر خراسان رضوی را در نظر بگیریم، متاسفانه کرونا باعث شده که جلسات احزاب اصلاح طلب که برای هماهنگی برنامه ها برگزار می شد، مدتی به تعویق بیوفتد و همین به تأخیر افتادن جلسات و عدم برگزاری آنها باعث شد حضور احزاب در شورای هماهنگی کمتر شود و احزاب را به سمتی برد که بتوانند استفاده بیشتری از فضای مجازی کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر که احزاب نمی توانند جلسات خود را به صورت حضوری برگزار کنند و این کار را از طریق فضای مجازی انجام می دهند، این موقعیت هم فرصت است و هم تهدید، ویروس کرونا تهدید بود به این دلیل که جلسات مان را تعطیل کرد و ما ارتباط مستقیم خود با مردم را از دست دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نوع تعاملات میان مردم و احزاب را بهبود بخشید

کرونا نوع تعاملات میان مردم و احزاب را بهبود بخشید