مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-11سياسي

برگزیدگان نخستین جشنواره قرآنی نور امید اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهرداری تهران در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و جذب مشارکت حداکثری آحاد جامعه در بهره مندی از محتوا و موضوع های قرآنی در شرایط بحران شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برگزار نکردن جشنواره های عمومی .

- برگزیدگان نخستین جشنواره مجازی قرآنی نور امید طی نشستی با حضور مدیرکل فرهنگی، رییس شورای عالی قرآنی شهرداری تهران و دبیران این جشنواره اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهرداری تهران در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و جذب مشارکت حداکثری آحاد جامعه در بهره مندی از محتوا و موضوع های قرآنی در شرایط بحران شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برگزار نکردن جشنواره های عمومی برای مقابله با این بیماری، جشنواره مجازی قرآنی نور امید را در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، آیه گرافی و خوشنویسی با محوریت آیه های 17 سوره انعام، 107 یونس، 87 و 88 سوره انبیاء و 77 سوره فرقان و تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه نور (ویژه بانوان) برگزار کرد.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران امروز در نشست خبری آنلاین درباره نحوه برگزاری این جشنواره اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان، با توجه به فراگیری و شرایطی که بیماری کرونا برای کشور ایجاد کرده بود، به این تصمیم رسیدیم که بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین جشنواره قرآنی نور امید اعلام شد

برگزیدگان نخستین جشنواره قرآنی نور امید اعلام شد