مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-11فرهنگي

هادی مرزبان نمایش مناسبی برای ماه محرم دارد


هادی مرزبان که سال ها پیش نمایش «پایین گذر سقاخانه»نوشته زنده یاد اکبر رادی را در تالار وحدت اجرا کرده است، آمادگی دارد تا این نمایش را که برای ماه محرم هم مناسب است، - هادی مرزبان که سال ها پیش نمایش پایین گذر سقاخانه نوشته زنده یاد اکبر رادی را در تالار وحدت اجرا کرده است، آمادگی دارد تا این نمایش را که برای ماه محرم هم مناسب است، به صورت تله تئاتر ضبط کند.

این هنرمند تئاتر که نمایشنامه پایین زیر گذر سقاخانه را اثری مناسب برای ماه محرم و صفر می داند، به ایسنا گفت: اگر این نمایش به صورت تئاتر تلویزیونی پخش شود، اطمینان دارم که برد زیادی خواهد داشت.

او درباره تمایلش برای اجرای این نمایش در فضای باز ، توضیح داد: چنین چیزی هم شدنی است ولی به هر حال نگرانی هایی وجود دارد اما در زمینه تله تئاتر هیچ گونه نگرانی بابت سلامت تماشاگران نخواهیم داشت و می توانیم با آرامش، کار را آماده کنیم.

مرزبان که معتقد است می توان این نمایش را در کوتاه ترین زمان به صورت تله تئاتر ضبط کرد، افزود: امسال بسیاری از برنامه های ماه محرم همچون تعزیه خوانی با محدودیت رو به رو شده است ولی پخش چنین نمایش هایی از تلویزیون هم به مردم کمک می کند تا آثار مناسب این ایام را ببینند و هم سلامتی آنان با ماندن در خانه تضمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی مرزبان نمایش مناسبی برای ماه محرم دارد

هادی مرزبان نمایش مناسبی برای ماه محرم دارد