مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-10سياسي

بسط طرح مواسات در ماه محرم/ لزوم انسجام اجتماعی


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در مجلس عزاداری امام حسین (ع)، مواسات باید با توجه به شرایط ویژه گلستان ادامه داشته باشد.

- گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در مجلس عزاداری امام حسین (ع)، مواسات باید با توجه به شرایط ویژه گلستان ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد صبح سه شنبه در پنجمین نشست ستاد محرم گلستان که در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: در مجلس عزاداری امام حسین (ع)، مواسات باید با توجه به شرایط ویژه استان ادامه داشته باشد و بهره گیری از فرصت نذر و نذورات مردمی هم می تواند موجب حمایت این نگاه ولایی و اهل بیتی شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انسجام اجتماعی در ماه محرم، گفت: شعار محرم امسال، حرف تمام هیأتی ها بوده که خواسته همگی ما است.

ولی نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع سبک زندگی و لزوم تأکید بر مسأله تحول اجتماعی همراه با مشارکت و هم اندیشی جامعه بزرگ فعالان، شعار باید تمام زندگی ام مثل او شود به عنوان شعار مشترک جامعه هیأت های سراسر کشور در محرم 99 انتخاب شده است.

جریان معاند به دنبال خدشه دار کردن تشکل های دینی و انقلابی است در ادامه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه در سطح کشور مسئولیت نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسط طرح مواسات در ماه محرم/ لزوم انسجام اجتماعی

بسط طرح مواسات در ماه محرم/ لزوم انسجام اجتماعی