مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-10پزشكي

اهدای کمک های نقدی جامعه اسلامی علوم پزشکی شیراز به کودکان سرطانی


محمد امین جعفری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کمک های نقدی دانشجویان به همت جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، - دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این تشکل به مناسبت عید غدیر کمک های نقدی خود را به کودکان سرطانی اهدا کرد.

محمد امین جعفری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کمک های نقدی دانشجویان به همت جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،به مناسبت عید غدیر به بیمارستان فوق تخصصی آنکولوژی امیر اهداء شد.

جعفری مطرح کرد: این هدایا به مبلغ حدود 30 میلیون ریال به مدیریت بیمارستان تحویل شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تشکر از شراکت جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این امر خیر تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با مسئولین مددکاری بیمارستان، قرار شد تا این مبلغ، زیر نظر همین تشکل دانشجویی هزینه شده و در پایان، گزارشی از نحوه هزینه کرد آن به جامعه اسلامی دانشجویان ارائه می شود.

این فعال دانشجویی بیان کرد: ایده این کار خیر، از آیین بزرگداشت روز دانشجو در سال گذشته آغاز شد که طی آن، بخشی از مبلغ حاصل از فروش بلیط ورودی مراسم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کمک های نقدی جامعه اسلامی علوم پزشکی شیراز به کودکان سرطانی

اهدای کمک های نقدی جامعه اسلامی علوم پزشکی شیراز به کودکان سرطانی