مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:152020-08-10اقتصادي

اشتغالزایی برای 4 هزار و 800 نفر از طریق مشاغل روستایی در زنجان


محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظارت دقیق بر طرح های اشتغال روستایی در استان در حال اجرا است و براساس دستورالعمل نظارتی، طرح های روستایی باید مورد بازدید قرار گیرند و گزارش آن به مراجع ذی ربط اعلام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر لزوم نظارت بر طرح های بهره مند از تسهیلات قانون اشتغال روستایی تأکید کرد و گفت: دستگاه های ذی ربط باید در این حوزه وارد عمل شوند.

وی افزود: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی دخیل در این طرح بر اساس ضوابط و آیین نامه های قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی باید نظارت مستمر بر طرح های بهره مند از تسهیلات داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از اعتبار ابلاغ شده به 2 هزار و 794 طرح پرداخت شده و این تعداد طرح در استان زنجان برای 4 هزار و 881 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

یوسفی با بیان اینکه طرح هایی که انحراف داشته اند، مورد بازرسی دوباره قرار می گیرند، ادامه داد: پرداخت تسهیلات به طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا همچنان ادامه دارد.

وی به بازدید از طرح های روستایی برای اجرای درست آنها اشاره کرد و گفت: بازدید از طرح احداث و راه اندازی نیروگاه گازی حرارتی با ظرفیت 2 مگاوات، مجموعه تفریحی رفاهی ابهر، دو طرح گلخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 4 هزار و 800 نفر از طریق مشاغل روستایی در زنجان

اشتغالزایی برای 4 هزار و 800 نفر از طریق مشاغل روستایی در زنجان