مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 01:352020-08-10پزشكي

کرونا در کمین مسافران تاکسی های دهدشت


بی توجهی برخی تاکسداران دهدشت به رعایت اصول بهداشتی خطر شیوع کرونا بین مردم را بیشتر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک این روزها حرف اول و آخر را در مقابله با بیماری در دهدشت مردم، کسبه و اقشار گوناگون با حساسیت و ترس خود را ملزم به رعایت اصول بهداشتی مورد تأکید متولیان بهداشت و درمان کرده و جز در مواقع ضرورت حتی از خانه خارج نمی شدند.

با کم رنگ شدن فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند شدن این طرح اما زندگی مردم کم کم به حالت عادی برگشت و دیگر استرس ناشی از مبتلا شدن در ظاهر آنها مشاهده نمی شود.

استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری برای تردد نیاز ضروری شهروندانی است که به خاطر نداشتن خودروی شخصی باید روزانه برای انجام کارهای روزمره از آن استفاده کنند.

  با اینکه قرار بود تا پایان محدودیت ها تعداد مسافران تاکسی ها به دو نفر در عقب کاهش پیدا کند ولی تاکسی های بسیاری در مسیرهای کوتاه دهدشت حاضر نیستند با سه مسافر حرکت کنند و تا تکمیل ظرفیت در ایستگاه می مانند.

این در حالی است که طول مسافت از ایستگاه تا مقصد در همه مسیرهای شهر کوتاه بوده و تاکسی ها می توانند به جای اتلاف وقت برای تکمیل مسافر همان مسیر را دو بار طی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کمین مسافران تاکسی های دهدشت

کرونا در کمین مسافران تاکسی های دهدشت