مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 23:502020-08-10اقتصادي

نظارت مدیریت بحران بر ایمنی مخازن سوخت شهران و ری


به دنبال نگرانی که از پست اینستاگرامی یک عضو شورای شهر تهران در مورد مخازن سوخت شهران به وجود آمد، رییس سازمان مدیریت بحران کشوراعلام کرد که وزارت نفت اطمینان های لازم را در مورد ایمنی مخازن سوخت در تهران داده است.

- به دنبال نگرانی که از پست اینستاگرامی یک عضو شورای شهر تهران در مورد مخازن سوخت شهران به وجود آمد، رییس سازمان مدیریت بحران کشوراعلام کرد که وزارت نفت اطمینان های لازم را در مورد ایمنی مخازن سوخت در تهران داده است.

اسماعیل نجار در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ایمنی مخازن سوخت در منطقه شهران تهران گفت: زمانی که این مخازن در آن منطقه ساخته شد، هیچ بافت مسکونی در آنجا وجود نداشت و کم کم با توسعه شهر ساختمان ها به آن محدوده رسیدند و امروز آن مخازن در مجاورت بافت شهری قرار گرفته اند.

البته این فقط مربوط به مخازن شهران نیست و مخازن سوخت در شهرری هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران همواره نگرانی جدی بابت ایمنی این مخازن چه در شهران و چه در شهرری داشته است، گفت: از سال ها قبل نیز با توجه به همین نگرانی مکاتباتی با وزارت نفت انجام شده که مستندات آن هم وجود دارد.

عوامل وزارت نفت نیز اقدام به ایمن سازی این محیط کرده و تمهیداتی را برای جلوگیری از نشت سوخت و وقوع حوادث انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مدیریت بحران بر ایمنی مخازن سوخت شهران و ری

نظارت مدیریت بحران بر ایمنی مخازن سوخت شهران و ری