مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 22:552020-08-10سياسي

تجدید میثاق خبرنگاران ری با سید اهل قلم شهید آوینی و شهید صارمی


خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری با حضور بر سر مزار شهید مرتضی آوینی و شهید محمود صارمی با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری عصر دوشنبه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار، به همراه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بر سر مزار شهید مرتضی آوینی واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حضور یافتند و با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره این شهید اهل قلم را گرامی داشتند.

اصحاب رسانه در ادامه با حضور بر سر مزار یادمان شهید صارمی و اهدای گل؛ به مقام شامخ این شهید خبرنگار و سایر شهدای خبرنگار ادای احترام کردند.

بهشت زهرا(س) در بحران کرونا هیچ تلفاتی نداشته است سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: حدود 6 ماه است که با بحران کرونا روبه رو هستیم که در تاریخ 50 ساله سازمان بهشت زهرا(س) بی سابقه است.

وی با بیان اینکه کارکنان این سازمان با کار جهادی و رعایت پروتکل های بهداشتی در میان تمامی کشورهای پیشرفته جهان عملکرد برتری دارند، افزود: حفظ جان پرسنل و مراجعه کنندگان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اولویت مهم ما در موضوع کرونا است و تاکنون سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا هیچ گونه تلفانی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق خبرنگاران ری با سید اهل قلم شهید آوینی و شهید صارمی

تجدید میثاق خبرنگاران ری با سید اهل قلم شهید آوینی و شهید صارمی