مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 21:152020-08-10پزشكي

آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از شهریور ماه


سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور گفت: از شهریور ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال روز دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیران عامل تیم های لیگ برتری فوتسال کشور که به میزبانی شهر ورامین و باشگاه ستارگان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آن دستورالعمل هایی که باید مسابقات در زمان در ورزش برای باشگاه ها قرائت شده است.

وی ادامه داد: مجوز بازی ها گرفته شده است ولی به شرط رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی که همه باشگاه ها باید مطیع این امر باشند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور افزود: همچنین در مورد نحوه برگزاری مسابقات قرار بر این شد مسؤولان باشگاه ها با هم نشستی داشته باشند و به ما اعلام کنند.

جابری بیان کرد: مدیران باشگاه ها باید در این جلسه حضور یافته و نظرات افراد موافق و مخالف بیان شود تا بعد از جمع بندی هیأت رییسه تیم فوتسال تصمیم نهایی را اخذ کند.

وی اذعان کرد: برنامه ریزی لازم را برای برگزاری لیگ برتر انجام دادیم، شهرهای قرمز، سفید و زرد در اختیار ما نیست یعنی این موضوع را وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام می کند و ما بر اساس مجوزی که ستاد مبارزه با کرونا هر شهرستان و استان می دهد بازی ها را انجام خواهیم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از شهریور ماه

آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از شهریور ماه