مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 18:452020-08-10اجتماعي

دمای قم به 43 درجه می رسد


رییس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 43 درجه خواهد رسید.

- محمدرضا قاضی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز گذشته آب و هوای استان صاف اوایل شب افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و در برخی مناطق گرد و خاک گزارش شد.

وی با بیان اینکه دیروز حداقل و حداکثر دمای قم 22 درجه و 41 درجه به ثبت رسید، ادامه داد : جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت بود.

رییس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

حداقل و حداکثر دما در قم 24 درجه و 42 درجه است، امروز آب و هوای استان صاف، اوایل شب افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید، در برخی مناطق گرد و خاک است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز در برخی ساعات شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 25 درجه و 43 درجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای قم به 43 درجه می رسد

دمای قم به 43 درجه می رسد