مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 17:102020-08-10دانش

نقد عالمانه نقطه مشترک رسانه و دانشگاه است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: نقد عالمانه و جوانمردانه که راه گشا باشد، نقطه مشترک بین دانشگاه و رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسحاق رسولی شامگاه امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: انتقاد همانند داروی تلخی است که اگر استفاده شود سبب بهبودی مشکلات خواهد شد و اگر نقدی جوانمردانه و عادلانه باشد راه گشا خواهد بود و این موضوع نقطه مشترک بین رسانه و دانشگاه است.

وی افزود: دانشگاه در تلاش برای پرورش نقد عالمانه و تفکر در جامعه است و در مجموع، پرورش تفکر انتقادی فلسفه اصلی وجودی دانشگاه بوده و در کنار رسانه ها نیز به دلیل نقطه اشتراک با دانشگاه در همین مسیر قرار داشته و اگر فرهنگ انتقاد و نقدپذیری در جامعه گسترش یابد، شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: خبرنگاران دارای احساس مسؤولیت اجتماعی بسیار بالایی هستند که نسبت به سرنوشت جامعه خود حساس بوده و در هر موردی دغدغه های خاص خود را دارند و با توجه به این موضوع قاعدتا رسانه ها کلیت جامعه، منافع ملی و توسعه ای را در نظر می گیرند.

وی عنوان کرد: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری های انقلابی و ارزشی بوده که در استان اردبیل نیز علی رغم کمبود ها و با حداقل ترین امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد عالمانه نقطه مشترک رسانه و دانشگاه است

نقد عالمانه نقطه مشترک رسانه و دانشگاه است