مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:202020-08-10سياسي

قربانی 150 رأس گوسفند در کمک مؤمنانه خمینی شهر


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهرگفت: زمان های مرحله دوم رزمایش در نوبت اول دهه امامت ولایت و نوبت های دوم و سوم آن در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر خواهد بود که در این مرحله تعداد 150 رأس گوسفند قربانی و بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، محمد کریمیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب همیشه در حال مجاهدت هستند که این در اجرای سیاست های کلی نظام ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی متبلور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر گفت: در قالب طرح اعتلای بسیج که کلیدواژه اصلی آن خدمت به مردم است اتفاقات خوبی در عرصه خدمت رسانی به مستضعفین انجام شده که یکی از آن ها اردوهای جهادی است.

وی ادامه داد: این ناحیه اقدامات متعددی در راستای فرمان فرمانده معظم کل قوا در قالب کمک های معیشتی به نیازمندان و ضدعفونی کردن معابر و محله های سطح شهر با کمک حوزه ها و پایگاه های بسیج خود به اجرا گذاشته است.

کریمیان یادآور شد: در این زمینه سپاه خمینی شهر و در مرحله اول کمک مؤمنانه که از نیمه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان بود تعداد 14 هزار بسته کمک معیشتی به نیازمندان تقدیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانی 150 رأس گوسفند در کمک مؤمنانه خمینی شهر

قربانی 150 رأس گوسفند در کمک مؤمنانه خمینی شهر