مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-10سياسي

امنیت پایدار هدف مشترک رسانه ها و پلیس


فرمانده انتظامی سوادکوه با اشاره به ضرورت نصب دوربین های پایش تصویری، امنیت پایدار را هدف مشترک رسانه ها و پلیس عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عبدالله اکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه با تبریک هفته ولایت و عید غدیر و روز خبرنگار، خبرنگاران را فعالان نرم افزاری امنیت پایدار توصیف کرد و گفت: پلیس و فعالان رسانه ها 2 قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی جامعه هستند.

فرمانده انتظامی سوادکوه، نشر اطلاعات درست، جلوگیری از شایعات و جلوگیری از تشویش افکار عمومی و تلاش برای امنیت روانی جامعه از طرف خبرنگاران را از انتظارات دانست و افزود: انعکاس مشکلات مردم مرتبط با انتظامی و نشر توانمندی ها و موفقیت های پلیس هم از انتظارات دیگر ما برای ارتباط مستمر بین پلیس و رسانه است.

وی از برخورد با فعالیت های غیر مجاز در تالار ها و رستوران ها در ایام کرونا خبر داد و خاطر نشان کرد: گزارش های مربوط به برگزاری مراسم های خانگی بررسی و با متخلفان برخورد می شود.

اکبری، اطلاع رسانی به موقع را باعث کاهش جرایم ذکر و اظهار کرد: خنثی سازی تبلیغات دشمنان و تقویت حس اعتماد در جامعه هم از رسالت های خبرنگاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار هدف مشترک رسانه ها و پلیس

امنیت پایدار هدف مشترک رسانه ها و پلیس