مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:352020-08-10پزشكي

مراجعه به اورژانس مراکز درمانی در اردبیل کاهش یافته است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بعد از تعطیلات چند روز گذشته شاهد کاهش نسبی در میزان مراجعین به اورژانس های مراکز درمانی هستیم.

- ایسنا/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بعد از تعطیلات چند روز گذشته شاهد کاهش نسبی در میزان مراجعین به اورژانس های مراکز درمانی هستیم.

شهرام حبیب زاده 20 مرداد با تشریح وضعیت و آمار کرونای استان اردبیل در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 53 بیمار در مراکز درمانی استان بستری و 47 نفر نیز با بهبودی نسبی مرخص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 345 نفر در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند که از این تعداد 63 نفر بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در طول 24 ساعت گذشته 8 نفر از همشهریان جان خود را از دست داده اند.

حبیب زاده ادامه داد: بعد از تعطیلات چند روز گذشته شاهد کاهش نسببی در میزان مراجعین به اورژانس هستیم و امیدواریم با همکاری مردم استان و نظارت بر نواحی پرازدحام بتوانیم در روزهای آینده به وضعیت نارنجی رسیده و وارد فعالیت های نسبتا عادی شویم.

وی با اشاره به اینکه اردبیل همچنان در وضعیت قرمز کرونا به سر می برد، افزود: پیش بینی می کنیم تا دو هفته آینده با رسیدن به وضعیت باثبات شرایط متفاوتی را تجربه کنیم تا ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه به اورژانس مراکز درمانی در اردبیل کاهش یافته است

مراجعه به اورژانس مراکز درمانی در اردبیل کاهش یافته است