مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-10دانش

تهیه الکل از خرما در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تهیه الکل از خرما به صورت پایلوت در این دانشگاه انجام شده است.

- معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تهیه الکل از خرما از جمله محصولات این دانشگاه علیه کرونا به صورت پایلوت انجام شد و با اخذ مجوزهای لازم که در مرحله نهایی قرار دارد، در آینده نزدیک شاهد تولید انبوه این محصول خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مسعود کرمان ساروی درباره تازه ترین اقدامات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان علیه کرونا اظهار کرد: اقدامات در مبارزه با کرونا عمدتاً به صورت پیشگیرانه، آموزش همگانی و رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و این فعالیت ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مانند سایر مراکز علمی کشور ادامه دارد.

وی درباره دستاوردهای این دانشگاه در راه مبارزه با کرونا گفت: تهیه الکل از خرما و تولید ماسک از جمله اقداماتی بوده که تاکنون به صورت پایلوت انجام شده و در آینده نزدیک شاهد تولید انبوه و قابل توجه این محصولات برای خدمت رسانی به آحاد جامعه هستیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ترم تابستان و ترم تحصیلی جدید هم با تجربه خوب کسب شده از ترم گذشته به صورت مجازی برگزار می شود که قطعاً آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه الکل از خرما در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

تهیه الکل از خرما در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان