مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-10سياسي

57 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند


57 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد و مالی با بدهی بیش از 70 میلیارد ریال در استان اردبیل آزاده شده و به کانون گرم خانواده هایشان برگشتند.

- به مناسبت عید غدیرخم و ولادت امام موسی کاظم(ع) و با حمایت و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه، ستاد دیه، بنیاد مستضعفان و خیرین استان اردبیل 57 زندانی جرائم غیرعمد و مالی آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این آیین گفت: طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی به منظور تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت های مردمی و خیرین اجرا و منابع این طرح از محل مشارکت های مردمی، خیرین و موقوفات دارای نیات مرتبط انجام می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون وقف مستقیمی برای آزادسازی زندانی انجام نگرفته است، افزود: بر اساس ابلاغیه سازمان اوقاف به ادارات اوقاف سراسر کشور مبنی بر آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد از محل نیات خیران مقرر شده امسال بخشی از بدهی زندانیان تامین و در چند مرحله زمینه آزاد سازی آنها فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل هم در این آیین با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی یکی از اولویت های دادگستری است، گفت: زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از طبقه نیازمند و دردمند جامعه بوده و قادر به بیان و ابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

57 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند