مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-10سياسي

جاماندگان سهام عدالت بخوانند


معاون وزیر اقتصاد در واکنش به پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای ارائه سهام عدالت به جاماندگان گفت: اگر مجلس ارائه سهام عدالت جدید را تصویب کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، بعد از خبر لغو عرضه ای‌تی‌اف دوم و اختلاف نظر جدی بین دو وزارت‌خانه در خصوص سازوکار عرضه سهام شرکتهای پالایشی بار دیگر موضوع ارائه سهام عدالت به جاماندگان از دریافت این سهام به‌صورت جدی مطرح شده است.

عباس معمارنژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در خصوص پیگیری مجلس شورای اسلامی برای ارائه سهام به جاماندگان طرح سهام عدالت گفت: اعتقاد وزارت اقتصاد این است که دولت سهمی برای واگذاری به جاماندگان ندارد.

در قانون نیز 6 دهک جامعه دیده شده که با توجه به مشمول بودن 49 میلیون نفر، این هدف تا حدودی پوشش داده شده اما اینکه بعد از این کسانی به 6 دهک اضافه شده‌اند یا خیر بحث دیگری است.

اما در ادامه معاون وزیر اقتصاد در واکنش به این ابهام خبرنگار تسنیم که براساس گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود 20 میلیون ثروتمند مشمول سهام عدالت شده و 20 میلیون نفر از دهکهای اول تا ششم از دریافت سهام عدالت بازمانده‌اند، گفت: به هر صورت اگر قانونی مبنی بر اعطای سهام جدید تصویب شود دولت مکلف است که آن را اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان سهام عدالت بخوانند

جاماندگان سهام عدالت بخوانند