مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-10اقتصادي

بخشیدن بدهی اجاره نشینان شهرداری شیراز


معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرد که بخشی از بدهی های اجاره نشینان املاک شهرداری بخشیده شده و تعیین تکلیف بخشی دیگر نیز در انتظار نظر شورای شهر است.

- ایسنا/فارس معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرد که بخشی از بدهی های اجاره نشینان املاک شهرداری بخشیده شده و تعیین تکلیف بخشی دیگر نیز در انتظار نظر شورای شهر است.

محمدهادی هاشم پور دوشنبه 20 مرداد در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه مسئولیت پذیری شهرداری شیراز در حوزه اجتماعی در دوران شیوع کروناویروس مشهودتر شده است، گفت: سه ماه از اجاره مستاجران املاک شهرداری به آنان بخشیده شده و برای تعیین تکلیف اجاره بهای تا شهریورماه نیز نیازمند اجازه شورای اسلامی شهر شیراز هستیم.

جذب 67 درصدی یک چهارم بودجه شهرداری معاون شهرداری شیراز با اشاره به بودجه 4200 میلیارد تومانی شهرداری برای سال 99، گفت: از سهم حدود 31 درصدی چهارماهه اول سال اعتبارات شهرداری، حدود 67 درصد جذب شده است؛ اگرچه با صدور 2094 موافقت اصولی برای حدود 2 میلیون مترمربع زیربنا، در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در موضوع زیربنا، 44 درصد رشد را شاهد بوده ایم.

او ادامه داد: در خصوص پرونده های ساختمانی نیز در 4 ماه اول امسال بیش از 3 هزار پرونده ساختمانی صادر شده است که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد 57 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشیدن بدهی اجاره نشینان شهرداری شیراز

بخشیدن بدهی اجاره نشینان شهرداری شیراز