مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-10سياسي

تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار مورد حمایت قرار می گیرند


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار مورد حمایت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری عصر دوشنبه در سفر به شهرستان ورامین برای بهره برداری و افتتاح یک مرکز نوآوری در این شهرستان که با حضور امام جمعه موقت و فرماندار ورامین و سایر مسئولین برگزار شد با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در شهرستان ورامین وجود دارد، اظهار داشت: خرسند هستیم که امروز این مرکز نوآوری را افتتاح کردیم اما هنوز راه زیادی مانده است که از ظرفیت های منطقه استفاده شود.

ستاری با اشاره به اینکه مرکز فوق دارای طراحی خوبی است گفت: قرار داد برای بازسازی این محل باید تنظیم شود و کمک های لازم انجام خواهد شد و باید فضا برای جوانان باز شود و ایده های کشاورزی پیاده سازی شوند و با استفاده از هیأت های علمی توسعه یابند.

وی عنوان داشت: موضوع برای راه اندازی مراکز این چنینی اراده است و مسئله مالی برای ایجاد این پتانسیل ها وجود ندارد و طبق فضاهای اختصاص داده شده برای این مراکز هزینه ها از سوی معاونت علمی و فناوری پرداخت خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه ورامین به شتاب دهنده های کسب و کار نیاز دارد گفت: در حوزه های مختص شهرستان که کشاورزی است و گردشگری و آی تی است باید شتاب دهندگی صورت بگیرد که ورامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار مورد حمایت قرار می گیرند

تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار مورد حمایت قرار می گیرند