مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-10فرهنگي

موسیقی آیینی ایران در سومین جشنواره موسیقی کیش طنین انداز می شود


سومین جشنواره موسیقی کیش با هدف حفظ و ترویج سنت ها، فرهنگ و هنراقوام همزمان با گرامی داشت 20 آبان روز کیش برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا اردلان رییس سومین جشنواره موسیقی کیش از برگزاری این رویداد در آبان سال جاری خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بسترهای مناسب برای عرضه آثار موسیقی قومی و محلی، کشف استعدادهای موسیقی نواحی، ترغیب نسل جوان به هنر متعهد، تاکید بر اصالت و هویت موسیقی ایرانی و معرفی جزیره کیش به عنوان برند موسیقی فاخر است.

وی با بیان این که این رویداد از 19 تا 23 آبان سال جاری در جزیره کیش آغاز به کار خواهد کرد اظهار داشت: کنفرانس خبری رونمایی از پوستر سومین جشنواره موسیقی کیش با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امروز دوشنبه 20 مرداد ساعت 18:30 در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی برگزار می شود.

اردلان با بیان این که شورای سیاست گذاری سومین جشنواره موسیقی کیش با ریاست غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تشکیل شده است افزود: سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان دبیر شورای سیاست گذاری؛ حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی ایران و علی مرادخانی، مشاور هنری مدیرعامل سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی آیینی ایران در سومین جشنواره موسیقی کیش طنین انداز می شود

موسیقی آیینی ایران در سومین جشنواره موسیقی کیش طنین انداز می شود