مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-10دانش

برگزاری بیش از 40 هزار کلاس آنلاین در 85 روز نخست شیوع کرونا


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: در 85 روز ابتدای شروع بیماری و درگیری کشور، بالغ بر 40هزار کلاس آنلاین برگزار کردیم و توانستیم در همان هفته های اول مشکلات را برطرف کنیم.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: در 85 روز ابتدای شروع بیماری و درگیری کشور، بالغ بر 40هزار کلاس آنلاین برگزار کردیم و توانستیم در همان هفته های اول مشکلات را برطرف کنیم.

امیررضا نقش امروز (دوشنبه-20 مرداد) در نشست خبری با تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار به دلیل این که چشم ناظر و گوش شنوای مردم است، مسئولیت اجتماعی بزرگی بر دوش دارد که باید با ورود به مسائل اجتماعی به احقاق حقوق مردم بپردازد.

وی افزود: خبرنگاران می توانند کمک حال مدیران باشند تا بتوانند در قبال مسئولیتی که برای جوانان و سایر اقشار جامعه دارند فعالیت کنند و موفقیت کشور را تضمین کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: کرونا تهدید بزرگی بود، اما در دل این تهدید توانستیم آن را به فرصت تبدیل کنیم.

نقش ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد هر هفته 3 هزار و 500 کلاس برگزار می شد که با وجود ویروس کرونا و طبق ابلاغ ستاد کرونا به کلاس مجازی و آنلاین تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 40 هزار کلاس آنلاین در 85 روز نخست شیوع کرونا

برگزاری بیش از 40 هزار کلاس آنلاین در 85 روز نخست شیوع کرونا