مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-10بين الملل

وزیر جنگ تل آویو: باید دره اردن مرز شرقی ما و قدس تحت کنترل ما قرار داشته باشد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هنوز بحثی در کابینه درباره طرح اشغال کرانه باختری مطرح نشده، بر لزوم کنترل تل آویو بر دره اردن، شهرک های صهیونیست نشین و قدس اشغالی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم اینکه برخی رسانه های صهیونیستی می گویند آمریکا موافقت حزب آبی وسفید با طرح اشغال سی درصدی کرانه باختری را برای پذیرش اجرای آن لازم کرده، بنی گانتز رییس این حزب می گوید هنوز در کابینه بحثی با او در این باره مطرح نشده است.

به نوشته خبرنگار جروزالم پست ، گانتز امروز (دوشنبه) طی اظهاراتی در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به موضوع طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن پرداخته و گفت: موضع من این است که صلح، یک منفعت امنیت ملی است و طرح ترامپ نیز [در این زمینه] عالی است .

وی با کنایه به بلندپروازی های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش های بزرگی از کرانه باختری، اظهار داشت: [معامله قرن] نیازهای واقعی را همانطور که هست در نظر می گیرد، نه آنطور که بعضی ها می خواهند ببینند .

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد: دره اردن باید مرز شرقی [اسراییل] باشد، شهرک ها و اورشلیم (قدس اشغالی) نیز کاملا تحت کنترل ما قرار بگیرند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ تل آویو: باید دره اردن مرز شرقی ما و قدس تحت کنترل ما قرار داشته باشد

وزیر جنگ تل آویو: باید دره اردن مرز شرقی ما و قدس تحت کنترل ما قرار داشته باشد