مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-10پزشكي

بکارگیری نوعی مکمل به عنوان درمان کمکی بهبود علائم بیماری کرونا


دانشگاه علوم پزشکی مشهد نتایج اولیه پژوهش در خصوص نوعی مکمل به عنوان درمان کمکی در بهبود علائم بیماری کووید-19 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محسن تفقدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام نتایج اولیه یک پژوهش، کپسول حاوی یک ترکیب ارگانوسولفور (آلیسین) به عنوان درمان کمکی در بیماران مبتلا به کووید-19 تاثیر داشته است.

وی افزود: این مکمل در بهبود علائم بالینی و پارامترهای خونی و اسکن ریه در آزمودنی های مورد مطالعه اثر بخشی نسبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این مطالعه بر اساس اجرای فاز دو کارآزمایی بالینی با حجم محدودی از نمونه بوده و نتایج مثبت حاصل شده مجوزی برای انجام یک مطالعه بزرگتر، کارآزمایی بالینی فاز سوم، با تعداد نمونه بیشتر براساس محاسبه حجم نمونه است.

تفقدی تاکید کرد: پس از دریافت نتایج این مرحله می توان با قطعیت بیشتر در خصوص تاثیرات مثبت و عوارض احتمالی این مکمل و دوز آن اظهار نظر کرد.

وی افزود: در خصوص بیماری کرونا پژوهش های متعددی جهت یافتن درمان مناسب در جریان است که هیچ کدام قطعی نیست و همچنان نیازمند پژوهش ها و بررسی های بیشتر هستیم تا درمان مناسب برای هر گروه از بیماران و در فازهای مختلف بیماری را پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری نوعی مکمل به عنوان درمان کمکی بهبود علائم بیماری کرونا

بکارگیری نوعی مکمل به عنوان درمان کمکی بهبود علائم بیماری کرونا