مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-10اقتصادي

اجرای طرح های جدید محور نشست مقامات ازبکستان و بانک توسعه اروپا


وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و معاون رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا در نشست ویدئویی تامین مالی طرح های جدید اقتصادی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمررزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و آلان پیلاو معاون رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا در نشست ویدئویی ابعاد اولویت دار گسترش همکاری های متقابل و تامین مالی طرح های جدید در زمینه اقتصاد را بررسی کردند.

در این نشست اقدامات در دست انجام ازبکستان برای مقابله با شیوع کرونا و همچنین کاهش تاثیر پیامدهای بحرانی جهانی به اقتصاد ملی و رفاه جمعیت کشور بررسی شد.

طرفین در این نشست طرح های در دست اجرا در زمینه های انرژی، عمرانی، محیط زیستی و بخش خصوصی را بررسی و امکان تسریع اجرای طرح های جاری و همچنین سازوکارهای همکاری های متقابل مبنی بر رفع تاثیر منفی پاندمی بر اقتصاد تبادل نظر کردند.

  طرفین همچنین به ارائه کمک مالی تکمیلی بانک توسعه و بازسازی اروپا به بانک های تجاری ازبکستان به صورت خطوط اعتباری برای طرح های صنعت کوچک و متوسط به توافق رسیدند.

طرفین همچنین بر اهمیت گسترش همکاری های متقابل با بانک توسعه و بازسازی اروپا در اجرای پیگیرانه اصلاحات در زمینه های بانکی و انرژی ازبکستان تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های جدید محور نشست مقامات ازبکستان و بانک توسعه اروپا

اجرای طرح های جدید محور نشست مقامات ازبکستان و بانک توسعه اروپا