مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-10فناوري

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با شماره گیری کد دستوری


مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #2020* برای دریافت صورتحساب خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی با اعلام این خبر گفت: با توجه به عدم صدور صورتحساب کاغذی، این کد دستوری به منظور پیشگیری از قطعی و تخلیه خطوط تلفن ثابت به دلیل بدهی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده تاکید کرد: همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #2020* مشترکان علاوه بر دریافت صورتحساب کارکرد خط تلفن می‌توانند برای ثبت یا تغییر شماره تلفن همراهی که پیامک صورتحساب به آن ارسال می‌شود اقدام کنند.

وی با اشاره به شکایت‌های برخی از مشترکان درباره قطعی خط تلفن ثابتشان افزود: براساس مصوبه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (شماره 3)، اپراتورها می‌توانند درصورت پرداخت نشدن هزینه کارکرد تلفن ثابت متناسب با نوع خط برای قطعی یا تخلیه آن اقدام کنند.

وی درباره انواع خطوط تلفن ثابت عنوان کرد: براساس مصوبه کمیسیون در حال حاضر خطوط تلفن ثابت در سه نوع تلفن بدون سپرده و تضمین پرداخت، دارای سپرده و دارای تضمین پرداخت به مشترکان واگذار شده است.

قره‌داغی در توضیح انواع خطوط تلفن ثابت عنوان کرد: تلفن بدون مبلغ سپرده و تضمین پرداخت، خط تلفنی است که مشترک آن در زمان ثبت&zw


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با شماره گیری کد دستوری

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با شماره گیری کد دستوری