مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-10پزشكي

برگزاری آزمایشی آزمون دانشنامه تخصصی الزامی شد


داوطلبان کلیه رشته های تخصصی و فوق تخصصی شرکت کننده در آزمون دانشنامه سال 99 موظف شدند در آزمون آزمایشی که به صورت کامپیوتری برگزار می شود، شرکت کنند.

- داوطلبان کلیه رشته های تخصصی و فوق تخصصی شرکت کننده در آزمون دانشنامه سال 99 موظف شدند در آزمون آزمایشی که به صورت کامپیوتری برگزار می شود، شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت؛ با توجه به برگزاری آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در سال جاری به صورت کامپیوتری، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در نظر دارد به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان با نحوه پاسخگویی به آزمون های تحت کامپیوتر دو مرحله آزمون آزمایشی برگزار کند.

تمامی داوطلبان کلیه رشته های تخصصی و فوق تخصصی شرکت کننده در آزمون دانشنامه پزشکی سال 99 می توانند در آزمون آزمایشی شرکت کنند.

بر این اساس؛ آزمون آزمایشی در روزهای 30 و 31 مردادماه 99 و 13 و 14 شهریورماه برگزار خواهد شد و داوطلبان کلیه رشته های تخصصی و فوق تخصصی شرکت کننده در آزمون دانشنامه پزشکی سال 99 باید در این آزمون آزمایشی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،شصت و هفتمین آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی به همراه آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی در روزهای 26، 27 و 28 شهریور و سی و چهارمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی در روز 29


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمایشی آزمون دانشنامه تخصصی الزامی شد

برگزاری آزمایشی آزمون دانشنامه تخصصی الزامی شد