مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-10اجتماعي

آسمانی صاف در اغلب شهرها از 22 مرداد/باد شدید در شرق و گردوخاک در 2 استان


کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در چهار روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم دارد و در استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، - امیرحسین نقشینه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز و فردا بارش پراکنده در ساعات بعدازظهر در استان های هرمزگان، جنوب فارس، سیستان و بلوچستان و برخی مناطق گیلان و اردبیل پیش بینی می شود و در این مدت افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور داریم.

وی ادامه داد: امروز و فردا در استان های ایلام و خوزستان وزش باد نسبتا شدید داریم و شرق دریای عمان نیز مواج است.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری آسمان در اغلب مناطق کشور صاف و آرام است.

نقشینه گفت: روز جمعه 24 مرداد در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های زنجان و قزوین همچنین شمال آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، اردبیل بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: روز شنبه 25 مرداد باران خفیف در استان های گیلان، مازندران، در شمال اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در چهار روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم دارد و در استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان گرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمانی صاف در اغلب شهرها از 22 مرداد/باد شدید در شرق و گردوخاک در 2 استان

آسمانی صاف در اغلب شهرها از 22 مرداد/باد شدید در شرق و گردوخاک در 2 استان