مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-10پزشكي

نیوزیلند، بیش از 100 روز بدون انتقال بومی کرونا


مقامات نیوزیلند اعلام کردند از زمان شناسایی آخرین مورد انتقال بومی کروناویروس در این کشور بیش از 100 روز گذشته است که می‌تواند نقطه عطف مهمی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مقامات نیوزیلند بیش از 100 روز است که مورد انتقال بومی کروناویروس در این کشور گزارش نشده است.

تا امروز (دوشنبه) 1219 مورد ابتلا به بیماری کووید-19 از جمله 23 مورد فعال گزارش شده است که این 23 نفر در قرنطینه تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

مقامات نیوزیلند با بیان اینکه در مدت 100 روز هیچ نوع انتقال بومی کروناویروس نداشته ایم، اظهار داشتند: تمامی موارد جدید ابتلا از خارج وارد کشور شده است و در مجموع تاکنون 22 نفر از مبتلایان به بیماری کووید-19 جان خود را از دست داده اند.

درحالیکه در دیگر کشورها از جمله کشورهای همسایه نیوزیلند، همچون استرالیا یا ایالات متحده همچنان تلاش‌ها برای مقابله با همه گیری این بیماری ادامه دارد، نیوزیلند نمونه‌ای در روند مقابله با کروناویروس جدید است.

یکی از دلایل مهار شیوع کروناویروس در نیوزیلند این است که اگرچه به نظر می آید همه گیری این بیماری در این کشور تحت کنترل است، روزانه هزاران مورد تست تشخیص کروناویروس انجام می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوزیلند، بیش از 100 روز بدون انتقال بومی کرونا

نیوزیلند، بیش از 100 روز بدون انتقال بومی کرونا