مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-10فرهنگي

پیشتازی اصفهان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی


سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان گفت: بیش از 140 هزار نفر از استان اصفهان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 350درصدی همراه است.

- امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: مهلت شرکت در این جشنواره تا نیمه مرداد ماه بود و از استان اصفهان بیش از 140 هزار و 835 نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی افزود: اصفهان پیشتاز شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است و شرکت کنندگان در گروه های سنی متفاوت کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهار گزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت های گروهی جشنواره شرکت کرده اند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز تاریخ اختتامیه جشنواره رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام نشده است، تصریح کرد: در سال گذشته 40 هزار نفر در بخش الکترونیکی جشنواره کتابخوانی رضوی از استان اصفهان شرکت کردند که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 350 درصدی همراه بوده است.

وی بیان داشت: در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی 6 هزار و 607 نفر در بخش پویش کتابخوانی، 346 نفر هم در پویش گروهی، 101 هزار و 604 نفر در بخش چهار گزینه ای، 26 هزار و 815 نفر هم در بخش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی اصفهان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

پیشتازی اصفهان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی