مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-10اجتماعي

فعالیت 15 تشکل زیست محیطی در خراسان جنوبی


مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی از فعالیت 15 تشکل زیست محیطی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تشکل های زیست محیطی مصداق مشارکت اجتماعی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن اکبری به مناسبت گرامیداشت هفته مشارکت های اجتماعی صبح دوشنبه به رسانه های گروهی اظهارکرد: امروزه مسائل زیست محیطی مفهوم اجتماعی به خود گرفته و میت وان گفت مشکلات و بحران های زیست محیطی ریشه فرهنگی و اجتماعی دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به مشکلات زیست محیطی موجود در کشور و به ویژه در استان از جمله پسماند، گردو غبار، شکار غیرمجاز، تخریب و… ضرورت همکاری و همراهی عموم مردم علاوه بر مسئولان و دست اندرکاران این حوزه مورد نیاز است.

اکبری افزود: لذا باتوجه به این شرایط، ضرورت همکاری عموم مردم و تشکل ها و استفاده از ظرفیت های موجود دراین حوزه برای ارتقای سطح آگاهی های محیط زیستی به منظور دستیابی به مشارکت اجتماعی فعال بسیار مهم تلقی می شود.

وی با اشاره به اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت و حراست از محیط زیست را یک وظیفه همگانی تلقی نموده گفت: قطعاً بدون مشارکت و همکاری عمومی در این حوزه هیچیک از مشکلات و مسائل محیط زیستی قابل پیشگیری و یا حل نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 15 تشکل زیست محیطی در خراسان جنوبی

فعالیت 15 تشکل زیست محیطی در خراسان جنوبی