مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-10سياسي

نقش جنبش دانشجویی در کمک به مردم و نیازمندان در ایام مختلف


مجموعه جنبش دانشجویی با پذیرش مسئولیت و باور بر این که خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی چیزی جز یک موهبت الهی نیست همواره در بحران ها و مشکلات وارد میدان شده و کمتر تشکل دانشجویی را می بینید که امروز فاقد گروه جهادی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین جهان تیغ فعال دانشجویی و دبیر کل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل طی یادداشتی نوشت: در بین تمامی افراد جامعه شاید تنها گروهی که استقلال و حریت خود را حفظ کرده اند دانشجویان هستند، دانشجویانی که بنا به اقتضای سن هنوز همچون سایر افراد جامعه درگیر مشکلات شخصی نشده اند و دچار روزمرگی نیستند.

این ویژگی دانشجو یعنی حریت و استقلال سبب شده که دانشجو به عنوان یک قشر  آرمانخواه در تمامی جوامع دیده شود.

  در این بین جنبش دانشجویی در کشور عزیزمان در همان اوایل انقلاب اسلامی ثابت کرد که توانایی ایفای نقش در ساختار سیاسی کشور را داراست و با خلق حماسه هایی همچون تسخیر لانه جاسوسی برگی زرین به اسم دانشجو در تقویم سیاسی ایران  رقم زد.

متاسفانه در چند سال اخیر به علت بی توجهی و یا کم توجهی برخی از مسئولین که به صورت مستقیم  سبب شد مجموعه جنبش دانشجویی علیرغم ظرفیت و پتانسیل های بالایی که داشت به حاشیه رانده شود و با مشکلات عدیده ای دست و پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جنبش دانشجویی در کمک به مردم و نیازمندان در ایام مختلف

نقش جنبش دانشجویی در کمک به مردم و نیازمندان در ایام مختلف