مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-10سياسي

ورود دانشجویان اصفهانی به بازار کار با اجرای طرح «پایش، پویش و رویش»


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: با طرح پایش، پویش و رویش دانشجویان را با فضای کسب و کار آشنا کرده و زمینه اشتغال آنان را فراهم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیام نجفی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در این استان علاوه بر واحد حوراسگان و اصفهان در سایر شهرها و شهرستان های استان همچون نجف آباد، کاشان، خمینی شهر، فلاورجان، شهرضا، دولت آباد، شاهین شهر، فریدن، نطنز، تیران، گلپایگان، خوانسار، نیک آباد، زواره، اردستان، دهاقان، دهق و لنجان نیز دارای واحد آموزشی است تا هر کدام علاوه بر انجام وظیفه تحصیلی، در توسعه منطقه ای نیز نقش ایفا کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با اشاره به دغدغه دانشجویان برای اشتغال پس از فارغ التحصیلی گفت: یکی از گلایه های اساتید بی انگیزگی دانشجویان در دوران تحصیل به دلیل ناامیدی از اشتغال در رشته تحصیلی است؛ طرح پایش، پویش و رویش در جهت کاربردی کردن آموزش، پژوهش و فناوری دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند و نه تنها رشته های فنی بلکه رشته های کشاورزی و علوم انسانی را نیز در بر می گیرد.

وی اضافه کرد: در طرح پویش که به طور ویژه امسال به آن پرداخته می شود دانشجویان علاقه مند، برای کار در یک بنگاه اقتصادی داوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشجویان اصفهانی به بازار کار با اجرای طرح «پایش، پویش و رویش»

ورود دانشجویان اصفهانی به بازار کار با اجرای طرح «پایش، پویش و رویش»