مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-10سياسي

شناسایی 5 معتاد متجاهر مشکوک به کرونا در همدان


مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پنج نفر از معتادان متجاهری که توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده و به مرکز ماده 16 بهزیستی تحویل داده شدند، - ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پنج نفر از معتادان متجاهری که توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده و به مرکز ماده 16 بهزیستی تحویل داده شدند، مشکوک ابتلا به کروناویروس بودند.

حجت الله حاتمی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: یکی از مراکز حوزه اعتیاد سازمان بهزیستی، مرکز ماده 16 یا مرکز درمان و بازتوانی ماده 16 است، این مراکز ویژه معتادانی است که اصطلاحاً به آنها معتادان متجاهر گفته می شود یعنی معتادانی که تمایلی به ترک ندارند و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی با دستور استانداری و شورای تأمین اقدام به جمع آوری آنها می کند.

وی ادامه داد: این افراد پس از جمع آوری توسط نیروی انتظامی و تأییدیه های بهداشتی در تنها مرکز ماده 16 بهزیستی استان ساماندهی می شوند و در آنجا بحث درمان و بازتوانی آنها در یک دوره سه ماهه یا نهایت شش ماهه پیگیری می شود.

حاتمی افزود: از زمان شیوع کرونا حدود پنج نفر از معتادان متجاهری که به مرکز ماده 16 تحویل داده شدند، مشکوک ابتلا به کروناویروس بودند که مراحل درمان و قرنطینه برای آنها انجام شد و بهبود یافتند و در سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 5 معتاد متجاهر مشکوک به کرونا در همدان

شناسایی 5 معتاد متجاهر مشکوک به کرونا در همدان