مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-10سياسي

8.6 میلیارد تجهیزات به بیمارستان برازجان اختصاص یافت


با پیگیری های ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان چهار دستگاه علائم حیاتی، سه دستگاه اکسیژن ساز و دو دستگاه الکترو شوک با هزینه بیش از 8.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، با پیگیری های ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان چهار دستگاه علائم حیاتی، سه دستگاه اکسیژن ساز و دو دستگاه الکترو شوک با هزینه بیش از 8.

6 میلیارد ریال توسط شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه پارس تحویل شبکه بهداشت و درمان دشتستان شد.

ماریا خویش دوست رییس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری نماینده دشتستان برای اختصاص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: تجهیزات مورد نیاز با اعتبار هشت میلیارد و 666 میلیون ریال از سوی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه پارس تحویل بیمارستان شهید گنجی برازجان شد.

فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان نیز با تقدیر از پیگیری های ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان برای تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان، خاطرنشان کرد: تجهیزات خوبی از سوی شورای راهبردی پتروشیمی ها وارد شهرستان شده و تجهیزات دیگری نیز به زودی اضافه می شود.

گفتنی است پیش از این، فضای فیزیکی و بخشی از تجهیزات جهت راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در شهرستان دشتستان توسط خیرین و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8.6 میلیارد تجهیزات به بیمارستان برازجان اختصاص یافت

8.6 میلیارد تجهیزات به بیمارستان برازجان اختصاص یافت