مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-10اقتصادي

اهدای 900 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط خیریه کوثر رفسنجان


این خیریه از سال 90 تأسیس شده و تا کنون 900 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به نوعروسان اهدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محسن اسماعیلی در حاشیه آیین افتتاح خیریه کوثر شعبه کشکوییه اظهار داشت: خیریه کوثر از سال 90 در رفسنجان تأسیس شده و هدف اصلی آن تأمین جهیزیه بوده که تا امروز نزدیک به 900 مورد جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا کرده است.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان عنوان کرد: مبالغی به عنوان کمک به نیازمندان واقعی اهدا شده و 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل صندوق خیریه به نیازمندان واقعی شهرستان وام بدون سود اعطا شده است.

وی با بیان اینکه خیران حمایت خیلی خوبی انجام دادند که قدردانی ویژه از مسئولان و خیران داریم که همیشه ما را حمایت کردند، افزود: هدف خیریه کوثر رقابت نیست، با وجود 21 خیریه در سطح شهرستان رفسنجان خیریه های فعال با هم همکاری می کنند و در یک سایت تمام نیازمندانی که به خیریه ها مراجعه می کنند نام شان ثبت می شود که برای ارائه خدمات از موازی کاری جلوگیری شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در کشکوییه هم این برنامه اجرا می شود که همراه با خیریه آبشار عاطفه ها که در این منطقه شعبه دارد، همکاری داشته باشیم که موازی کاری نشود تا خدمات متنوع بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 900 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط خیریه کوثر رفسنجان

اهدای 900 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط خیریه کوثر رفسنجان