مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-10سياسي

برای تحول کارآمد باید سراغ فلاسفه و اندیشمندان رفت


در میزگرد ایسنا، عنوان شد؛ اگر قرار است تحولی کارآمد ایجاد شود نوبت آن است که جامعه ما از صدر تا ذیل سراغِ گره گشایی از فلاسفه، اندیشمندان و الهیدانان صاحب سبک و پارادایمِ کشور مانند آقایان دکتر ابراهیمی دینانی ، - دکتر داوری اردکانی و دکتر بیژن عبدالکریمی برود.

سخنرانی مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد ماه امسال، در سالروز ارتحال امام راحل (ره) در خصوص ضرورت ایجاد تحول در بخش های مختلف بازتاب های گسترده ای در بین اقشار مختلف از جمله در بین اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مدیران و کارشناسان داشت.

ایسنا، منطقه ایلام برای روشن تر شدن ابعاد تحول آفرینی در بخش های مختلف جامعه، بخش دوم میزگردی با حضور حجت الاسلام ‎ والمسلمین میهن پرست امام جمعه چوار و مدرس دانشگاه، دکتر یونس احمدی مدرس دانشگاه و دانش آموخته رشته دین پژوهی و مهندس خدابخش داودی نصر مدرس دانشگاه و دبیر جامعه مهندسان استان ایلام برگزار کرده است تا به فهم موضوع به سهم خود کمک کند.

در این میزگرد تاکید شد؛ اگر قرار است تحولی کارآمد ایجاد شود نوبت آن است که جامعه ما از صدر تا ذیل سراغِ گره گشایی از فلاسفه، اندیشمندان و الهیدانان صاحب سبک و پارادایمِ کشور مانند آقایان دکتر ابراهیمی دینانی ، دکتر داوری اردکانی و دکتر بیژن عبدالکریمی برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحول کارآمد باید سراغ فلاسفه و اندیشمندان رفت

برای تحول کارآمد باید سراغ فلاسفه و اندیشمندان رفت