مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-09سياسي

روشی برای تمیز کردن گوش تا آسیبی نبیند


اطلاعات ضد و نقیضی در خصوص استفاده از گوش پاک کن شنیده ایم، در این مطلب در ارتباط با این که چه کارهایی نباید انجام دهید و چه زمانی باید برای جرم گیری گوشتان به پزشک مراجعه کنید برایتان توضیح می دهیم.

- ، گوش های شما فراتر از اندامی برای شنیدن است.

وقتی به گوش هایتان فکر می کنید احتمالاً ظاهر بیرونی گوش در نظرتان مجسم می شود که شامل لاله یا نرمه ی گوش که ساختار بیرونی بوده و به راحتی به چشم می آید و کانال شنیداری بیرونی که شروع کانال گوش است خواهد بود؛ اما گوش شما یک بخش میانی هم دارد که از سه استخوان تشکیل شده و امواج صوتی را انتقال می دهند، و گوش داخلی که شامل عصب ها و کانال ها بوده و به شما کمک می کند بشنوید و تعادلتان را حفظ کنید.

گوش های شما دارای غشای طبل مانندی نیز هست که به آن پرده ی گوش می گویند و جداکننده ی قسمت بیرونی گوش از بخش میانی آن است.

و حالا از جرم گوش بگوییم که دلیل اصلی اشتیاق شما برای تمیز کردن گوش هایتان است! غددی که در پوست گوش های شما قرار دارند، واکس یا موم تولید می کنند که نیمه ی بیرونی کانال گوشتان را پوشش می دهد.

شاید باورش برایتان سخت باشد اما این جرم، دوست شماست و با همکاری موهای بسیار ریزی که در گوش هایتان دارید، از گوش داخلی تان در برابر آلودگی و گردوغبار و سایر عوامل خارجی محافظت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشی برای تمیز کردن گوش تا آسیبی نبیند

روشی برای تمیز کردن گوش تا آسیبی نبیند