مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-09اقتصادي

پرداخت تسهیلات برای خرید کنتور برق


معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به مبادله تفاهمنامه ای بین صنعت برق و یکی از بانک های عامل، از پرداخت تسهیلات برای خرید کنتور برق به مشترکان کم برخوردار خبر داد.

- حسین صالحی یکشنبه 19 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه برخی از متقاضیان خرید اشتراک برق، توان پرداخت هزینه کنتور را نداشتند و موضوع تقسیط را دنبال می کردند، با مبادله تفاهمنامه ای، امکان پرداخت تسهیلات از سوی یکی از بانک های عامل به این متقاضیان فراهم شده است.

صالحی با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات در قالب قوانین بانکی انجام خواهد شد، گفت: سقف این تسهیلات 3 میلیون تومان است و به متقاضیان خرید اشتراکی که تقاضای تقسیط قیمت لوازم اندازه گیری (کنتور برق) را دارند، ارائه می شود.

او با اشاره به اقدامات اجرایی شده در حوزه خدمات مشترکین توزیع برق شیراز، حذف قبوض کاغذی، ایجاد زیرساخت ارائه خدمات غیرحضوری از طریق اپلیکیشن طراحی شده و دفاتر پیشخوان دولت و .

را بخشی از این اقدامات عنوان کرد.

صالحی همچنین به شهروندان توصیه کرد که هنگام انجام معاملات و خرید املاک مسکونی و تجاری، نسبت به ارائه درخواست تست لوازم اندازه گیری اقدام کنند و گفت: شهروندان برای اطمینان از سلامت لوازم اندازه گیری (کنتور برق) هنگام خرید یک ملک مسکونی، تجاری یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات برای خرید کنتور برق

پرداخت تسهیلات برای خرید کنتور برق