مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-09اقتصادي

بهترین سایت برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی


اگر امروزه از شما سوال شود که هم اکنون در حال چه کاری هستید، اغلب به کاری مشغول هستید که به نحوی با نرم افزارهای کامپیوتری یا اپلیکیشن های تلفن همراه در ارتباط است و این امر، - اهمیت ساخت و توسعه نرم افزار و اپلیکیشن در دنیا را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کارلنسر، بسیاری از کسب و کارها در ایران، علاوه طراحی سایت، به ساخت نرم افزار، مخصوصا اپلیکیشن های اندروید و ios که روزانه میلیون ها نفر از آن ها استفاده می کنند، روی آورده اند.

ساخت نرم افزارهای مهندسی، CRM، محاسباتی و حسابداری، اپلیکیشن های سفارش غذا، تاکسی، مسیریاب، خرید بلیت، فروشگاهی، خدمات بانکی، بازی، پیامرسان، شبکه های اجتماعی، پخش کننده فیلم و موسیقی و.

از این دسته هستند.

چه برنامه نویس هستید و چه به دنبال سفارش پروژه برنامه نویسی یا سفارش ساخت اپلیکیشن هستید، در ابتدا بهتر است محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی را بشناسید تا در ادامه، سایتی را برای سفارش یا انجام پروژه های برنامه نویسی به شما معرفی کنیم.

معرفی زبان های برنامه نویسی محبوب جاوا (Java) جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که بصورت متن باز و مستقل از پلتفرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین سایت برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی

بهترین سایت برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی