مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-09اجتماعي

معرفی کتاب «کهنه های همیشه نو» در شبکه جام جم


برنامه «روز خوش» دوشنبه 20 مرداد ماه با آیتم های روانشناسی، تهرانگردی، آموزش آشپزی و معرفی کتاب از شبکه جام جم پخش می شود.

- برنامه روز خوش دوشنبه 20 مرداد ماه با آیتم های روانشناسی، تهرانگردی، آموزش آشپزی و معرفی کتاب از شبکه جام جم پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه روز خوش ، سیدهادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی دوشنبه 20 مرداد ماه به موضوع مهاجرت و فرزندان در برنامه روز خوش می پردازد.

حامد ایرانشاهی پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه در ادامه تهرانگردی خود تاریخچه میدان توپخانه را بررسی می کند.

آیتم خوش مزه فردا آموزش فرنی را در دستور کار خود دارد و همچنین در آیتم خوش قلم کتاب کهنه های همیشه نو اثر مرحوم مرتضی احمدی معرفی می شود.

برنامه روز خوش با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبار و رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به مخاطب ارائه می شود.

مجله صبحگاهی روز خوش از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کتاب «کهنه های همیشه نو» در شبکه جام جم

معرفی کتاب «کهنه های همیشه نو» در شبکه جام جم