مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-09سياسي

قرآن فرزندان را از گزند آسیب ها حفظ می کند


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که انس با قرآن فرزندان را از گزند دشمنان محفوظ می دارد، گفت: فعالیت فرهنگی در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که انس با قرآن فرزندان را از گزند دشمنان محفوظ می دارد، گفت: فعالیت فرهنگی در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی هجدهم مرداد در آیین اختتامیه مسابقه بزرگ تفسیر سوره جمعه، اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت بزرگداشت پنجم مرداد، سالروز برپایی اولین نماز جمعه برگزار شد.

وی با ذکر این مطلب که آخرین روز دهه ولایت روز قرآن و عترت است، تصریح کرد: بنیاد غدیر در لرستان، به بزرگداشت دهه ولایت و امامت، فعالیت های شاخصی در استان انجام داده است.

شاهرخی با یادآوری یادآوری این مطلب که، زمینی که سخت است، آب را پس می زند، گفت: کارهای فرهنگی که در آموزش و پرورش با همکاری اولیا، شبیه پس زدن آب توسط زمین سخت است بدین معنا که کارهای قرآنی موجب مصون ماندن فرزندان از آسیب های اجتماعی است به معنای دیگر فعالیت های فرهنگی و نزدیکی به قرآن، فرزندان را از گزند آسیب ها حفظ می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که فعالیت های فرهنگی موجب ایجاد محبت و آگاهی و اطاعت بیشتر است، اضافه کرد: ما وقتی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن فرزندان را از گزند آسیب ها حفظ می کند

قرآن فرزندان را از گزند آسیب ها حفظ می کند