مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-09اقتصادي

دلالی عامل مضاعف گرانی مرغ در مرکز تولید پروتیین سفید اصفهان


عضو هیأت مدیره تعاونی مرغ تخم گذار اردستان گفت: کشتار مرغ در اصفهان و برگشت گوشت سفید به شهرستان به علت واسطه گری و دلال بازی باعث افزایش قیمت مرغ می شود.

- حمیدرضا ابوطالبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان اظهار کرد: کل شهرستان اردستان 123 واحد مرغداری داردو در شهر زواره نیز 40 واحد مرغداری با ظرفیت بیش از یک و نیم میلیون قطعه مرغ فعال است.

عضو هیأت مدیره تعاونی مرغ تخم گذار اردستان گفت: بخش زواره دارای دو داروخانه دامپزشکی و یک کلینیک دامپزشکی و 4 کارخانه خوراک دام و طیور است و تا کنون مرغداران منطقه با تسهیلات عالی و راندمان بالا در تولید مرغ با کیفیت در استان اصفهان عمل کرده اند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین علل گرانی مرغ در شهرستان اردستان نبود کشتارگاه مستقل است که موجب شده مرغ های پرورش یافته جهت کشتار و توزیع به شهرهای خارج از اردستان که اکثرا به اصفهان و تهران است ارسال شود.

ابوطالبی عنوان کرد: کشتار مرغ در اصفهان و برگشت گوشت سفید به شهرستان به علت واسطه گری و دلال بازی باعث افزایش قیمت مرغ می شود؛ عدم کشتار مرغ توسط عاملان توزیع در شهرستان و خرید مرغ آماده از واسطه ها با بار مالی و بعضا خرید مدت دار مرغ کشته، باعث افزایش قیمت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالی عامل مضاعف گرانی مرغ در مرکز تولید پروتیین سفید اصفهان

دلالی عامل مضاعف گرانی مرغ در مرکز تولید پروتیین سفید اصفهان