مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-08سياسي

طبخ و توزیع 26 هزار پرس غذای گرم در عید غدیرخم


مسئول جنبش مردمی «احیاء مرام علی» در همدان از طبخ و توزیع 26 هزار پرس غذای گرم در عید غدیرخم و توزیع بین نیازمندان خبر داد.

- علی ‎زبرجدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: جنبش مردمی احیاء مرام علی با شعار عهد همدلی به نیابت از سردار رشید اسلام، سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی تصمیم گرفت 14 هزار پرس غذا را در روز عید غدیر طبخ و به دست نیازمندان برسانند.

وی افزود: در نهایت با مشارکت مردم و همکاری موسسات، هیأت ها، مراکز نیکوکاری و مسؤولان دانشگاه بوعلی سینا 26 هزار پرس غذا تهیه شده که در شهرهای نهاوند، گل تپه و همدان با محوریت سلف مرکزی دانشگاه بوعلی سینا طبخ و در افطار روز عید سعید غدیر توزیع شود.

مسئول جنبش مردمی احیاء مرام علی در همدان تأکید کرد: در توزیع 26 هزار پرس غذا هیچ تجمعی صورت نخواهد گرفت، چراکه قبلاً به خانواده ها اطلاع رسانی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از آن جا که روزه عید غدیر بسیار توصیه شده، خیریه ها برنامه ریزی کردند تا به تعداد اعضای خانواده زیر پوشش هنگام افطار غذای گرم توزیع کنند.

زبرجدی با اشاره به اینکه تمام مراحل طبخ غذا نیز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام می شود ادامه داد: در جریان پخت ناظر بهداشت حضور داشت، همه عوامل از ماسک و گان های بهداشتی استفاده کردند، در بسته بندی هم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 26 هزار پرس غذای گرم در عید غدیرخم

طبخ و توزیع 26 هزار پرس غذای گرم در عید غدیرخم