مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-08اقتصادي

6 هزار نفر مشمول بیمه بیکاری ناشی از کرونا در زنجان هستند


مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تاثیرگذاشتن شیوع ویروس کرونا بر فعالیت کسب وکارها گفت: در استان زنجان 6 هزار نفر مشمول بیمه بیکاری ناشی از کرونا شده اند.

- علی کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیت برخی کارگاه ها و کسب و کارها، در پی شیوع ویروس ، پس از ثبت نام در سامانه اعلام شده، به تامین اجتماعی معرفی شدند.

  وی با بیان اینکه متقاضیان دریافت بیمه بیکاری از این پس برای ثبت و یا پیگیری درخواست های خود باید به سامانه بیمه بیکاری در سامانه جامع روابط کار مراجعه کنند، تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان بیمه بیکاری باید ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نام کاربری و رمز عبور (گذرواژه) خود را دریافت کرده و سپس به سامانه prkar.

mcls.

gov.

ir  وارد شده و مدارک خود را بارگذاری کنند.

کریمی گفت: سامانه جامع روابط کار از جمله طرح های بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با هدف شفاف سازی و ساماندهی اطلاعات در حوزه روابط کار راه اندازی شده و زیرسامانه جامع ثبت دادخواست ها، بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل، آموزش ایمنی نیروهای کار، ثبت و تایید و پیگیری قراردادهای کار، شناسایی واحدهای مشکل دار، شوراهای سازش، طبقه بندی مشاغل و بیمه کارگران ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار نفر مشمول بیمه بیکاری ناشی از کرونا در زنجان هستند

6 هزار نفر مشمول بیمه بیکاری ناشی از کرونا در زنجان هستند