مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-08سياسي

تکمیل 18 یادمان شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، گفت: از 39 یادمان شهدای گمنام فرآیند ساخت 18 یادمان تکمیل شده است و 9 یادمان در حال اجرا و مابقی در حال پیگیری برای تأمین اعتبار است.

- منوچهر ذوالفقاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه 39 یادمان شهدای گمنام در استان داریم، گفت: از این تعداد فرآیند ساخت 18 یادمان تکمیل شده است و 9 یادمان در حال اجرا و مابقی در حال پیگیری برای تأمین اعتبار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبارات در این حوزه بسیار ناچیز است و علاوه بر گمنامی این شهدا غبار غربت نیز بر آن ها سایه افکنده است، ادامه داد: تکمیل یادمان های شهدا به عهده هیأت امنا است که باید پیگیری و تکمیل شود.

وی با بیان اینکه جاده دسترسی به تپه نورالشهدای شهرکرد با همکاری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی تعریض و ایمن سازی خواهد شد، افزود: 11 نقطه از جاده های دسترسی به یادمان های شهدا نیاز به مرمت و یا ساخت دارد و تأمین اعتبار برای این طرح ها به عهده هیأت امنا یادمان ها است.

ذوالفقاری با بیان اینکه در خصوص عدم برگزاری اردوهای راهیان نور  در سطح کلان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، اضافه کرد: در آستانه چهلیمن سالگرد دفاع مقدس و به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 18 یادمان شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری

تکمیل 18 یادمان شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری