مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-08اقتصادي

توزیع روزانه 50 هزار ماسک در داروخانه های پایتخت/ قیمت ماسک سه لایه 1500 تومان


هفته گذشته جلسه ای با انجمن داروسازان تهران داشتیم که مقرر شد حداقل روزانه 50 هزار ماسک استاندارد سه لایه به انجمن داروسازان تهران برای توزیع در داروخانه های پایتخت تحویل داده شود.

- غلامرضا حسن پور رییس بسیج اصناف کشور در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درخصوص گلایه های داروسازان مبنی در دریافت نکردن ماسک از وزارت صمت اظهار داشت: قرار بود که واحدهای صنعتی زیرمجموعه معاونت صنایع وزارت صنعت ماسک را با قیمت دولتی به داروخانه ها تحویل دهند که طبق اظهارات نمایندگان داروسازان تاکنون ماسکی را دریافت نکرده اند، اما در بخش تولیدی نیمه صنعتی و صنفی تا کنون بالغ بر 2 میلیون ماسک توسط بسیج اصناف کشور فقط به داروخانه های تهران تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته جلسه ای با انجمن داروسازان تهران داشتیم که مقرر شد حداقل روزانه 50 هزار ماسک استاندارد سه لایه به انجمن داروسازان تهران برای توزیع در داروخانه های پایتخت تحویل داده شود که این موضوع به صورت روزانه انجام خواهد شد.

رییس بسیج اصناف کشور درباره قیمت این ماسک ها گفت: قیمت تمام شده این ماسک ها 1260 تومان در کارخانه است به صورت بسته بندی شده و استریل با قیمت 1360 تومان به شرکت های پخش تحویل داده می شود و با قیمت 1500 تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 50 هزار ماسک در داروخانه های پایتخت/ قیمت ماسک سه لایه 1500 تومان

توزیع روزانه 50 هزار ماسک در داروخانه های پایتخت/ قیمت ماسک سه لایه 1500 تومان