مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-08پزشكي

در آینده نزدیک خبری از رفتن کرونا نیست/دم نوش ها موجب کاهش ابتلا به کرونا نمی شوند


استفاده از دستکش عامل مبتلا نشدن نیست و استفاده از دستکش ماندگاری ویروس را بیشتر می کند و نوشیدنی های مانند زنجبیل موجب کاهش ابتلا نمی شود.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از نیروهای مشغول در پمپ بنزین‌ها می‌خواهیم که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و مراقب باشند که رانندگان نکات بهداشتی را در سوختگیری رعایت کنند که اگر این موارد رعایت نشود به پمپ بنزین های متخلف هشدار داده می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ فرشیدی با اشاره به اینکه استغاده از ساحل دریا به شرط رعایت فاصله دو متری و شلوغ نشدن ایرادی ندارد، تصریح کرد: اگر در منزل بیمار کرونایی ندارید لازم به ضد عفونی کردن مداوم سطوح نیست، استفاده از دستکش عامل مبتلا نشدن نیست و استفاده از دستکش ماندگاری ویروس را بیشتر می‌کند و نوشیدنی‌های مانند زنجبیل موجب کاهش ابتلا نمی‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین وضعیت کرونا در استان هرمزگان را اینگونه تشریح کرد: در هفته گذشته به نسبت هفته قبل‌تر 9 درصد کاهش پذیرش بیمارستانی بیماران کرونایی داشتیم که منجر به کاهش تخت‌های بستری و تعطیلی بعضی از بخش‌های کووید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(18 مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در چهارده روز گذشته نیز مجموعا 29 درصد کاهش پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آینده نزدیک خبری از رفتن کرونا نیست/دم نوش ها موجب کاهش ابتلا به کرونا نمی شوند

در آینده نزدیک خبری از رفتن کرونا نیست/دم نوش ها موجب کاهش ابتلا به کرونا نمی شوند