مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-08اقتصادي

تبدیل لکه های صنعتی استان البرز به شهرک و ناحیه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تبدیل لکه های صنعتی استان البرز به شهرک و ناحیه به منظور رونق تولید در دستور کار است.

- جهانگیر شاهمرادی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص تبدیل لکه های صنعتی استان البرز به ناحیه صنعتی ضمن اشاره به اینکه محور اختیارات و تصمیم گیری ها در این خصوص تنها در سطح استان خلاصه نمی شود، اظهار کرد: یکی از سیاست های محوری که در استان البرز دنبال می شود توسعه تولید و اشتغال است برای تحقق این مهم توجه به لکه های صنعتی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی لکه های صنعتی تأثیر بسزایی در توسعه تولید و اشتغال دارد، افزود: سال گذشته برای ساماندهی لکه های صنعتی استان اقدامات جدی انجام شد که پیرو این اقدامات تا دو ماه دیگر می توانیم پروانه ناحیه صنعتی داشلیجه (زیبادشت) را دریافت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه دریافت پروانه برای لکه های صنعتی نور و مرغک استان جزو گزینه بعدی است، گفت: پارامترهای زیادی برای ساماندهی یک لکه صنعتی و تبدیل آن به شهرک یا ناحیه صنعتی مدنظر است اما برخی از این موارد در خارج از استان باید پیگیری شود که کمی زمان بر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل لکه های صنعتی استان البرز به شهرک و ناحیه

تبدیل لکه های صنعتی استان البرز به شهرک و ناحیه